Bestellen

Ik zie verschillende prijzen, kan dit kloppen?

Omdat wij met gepersonaliseerde korting werken zijn er verschillende prijzen te zien als je niet bent ingelogd.

Kan ik gelijk betalen als ik een bestelling plaats?

Ja, er zijn diverse betaalmogelijkheden.

Staat het hele programma van Mapro online?

Nee, in de webshop staan veel standaardproducten, echter is ons programma dynamisch en zeer uitgebreid. Veel producten zijn maatwerk of bieden specifieke oplossingen. Kijk op onze website: mapro.nl voor een meer volledig overzicht van wat we doen. Inclusief installatie service.

Heb je vragen over een specifiek product, maatwerk of installatieservice? Neem dan contact met ons op en wij denken graag met je mee.

Hoe werkt het betalen op rekening?

Als zakelijke klant is er naast de normale betaalmogelijkheden een optie om op rekening te betalen.

De eerste bestelling dient altijd vooruit betaald te worden. Vervolg bestellingen hebben een betalingsconditie van 30 dagen.

Verzenden

Waar verzenden jullie allemaal heen?

Wij verzenden alleen binnen Nederland & België. Als u hierbuiten valt en toch wil bestellen, neem dan contact op.

Is er een minimaal bedrag wat ik moet besteden?

Ja, wij hanteren een minimumbedrag van €50.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zijn €15,00 excl. btw. Vanaf €100,- excl. btw verzenden wij gratis.

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling kan verwachten?

Bij een standaardverzending streven wij ernaar om uw bestelling met 10 werkdagen te verwerken.

I.v.m. feestdagen en het coronavirus kan deze levertijd uitlopen.

Aanmelden

Moet ik mij aanmelden om te kunnen bestellen?

Nee, maar als u uw persoonlijke korting als bedrijf wil gebruiken wel.

Waarom moet ik wachten tot ik de inloggegevens krijg?

Omdat wij met gepersonaliseerde kortingen werken en wij al onze klanten handmatig controleren, duurt het iets langer voor u kunt inloggen.

Hoelang duurt het voordat in de inloggegevens krijg?

Wij proberen u binnen een werkdag te voorzien van inloggegevens.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling of een deel hiervan retourneren?

Ja, onder bepaalde voorwaarden zoals hieronder beschreven. Mocht u hier vragen over hebben neem dan contact op.

Hoe vraag ik een retour aan?

Stuur een mail met uw ordernummer en het aantal producten dat u wil retourneren naar info@maprostore.nl.

Wij maken een afspraak met u wanneer de producten door onze vervoerder worden opgehaald. Dit kan alleen op werkdagen. Mocht het niet lukken om op de afgesproken datum de producten af te halen, dan moet er nieuwe poging gedaan worden.
OF
U kunt er ook voor kiezen om de retourzending zelf te regelen.

Zorg ervoor dat uw producten in originele staat zijn en het liefst in originele verpakking.

De kosten van het retour zenden en afhandelen zijn voor u. Als wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd ontvangt u een credit, waarbij de afhandelingskosten zijn afgetrokken.
Wij hanteren 20% van het orderbedrag als retour- en afhandelingskosten. Het bedrag dat wij hiervoor minimaal hanteren is €35,- excl btw.